marți, 9 iunie 2009

Iasul – noua capitala europeana?

http://iasi.comunicat.ro/politica/iasul-%E2%80%93-noua-capitala-europeana#comment-1239

Cand nea simirad (special am scris cu litere mici) a zis ca Iasul este in primele…nu mai stiu…100 sau 500 de orase culturale ale lumii am zis: “Bravos dom’le! Asa da!”. Dupa care am vazut….in ce hal a ajuns Iasul. Probabil am fost declarati oras cultural ca sa mai prindem niste bani de la Buc. Nu pt noi…ci pentru ei, desigur.
Intre timp, daca as fi un om ceva mai potent financiar, singur sau prin asociere cu altii as intreba: nu-i asa ca putem sa dam primaria in judecata dupa aspectul mizerabil pe care il are orasul? Nu-i asa ca absolut totul este o bataie de joc? Vreau sa imi cumpar un autorurism dar cred ca am sa renunt….sa im i stric masina in gropile marelui oras european? Atatat timp cat sefilor orasului nu le pasa absolut deloc. Asta este NESINTIRE crasa !
Orasul miroase a urina! este plin de caini vagabonzi, nu mai sunt sau nu mai functioneaza cismelele publiceau fost taiati copacii de pe strazi si este ingrozitor a se merge pe strada chiar la ore “convenabile”.
Iasul capitala europeana? Sa fim seriosi……………………………

0 comentarii: