vineri, 24 iunie 2011

A te sau a nu te inchina unui chip cioplit

Recunosc ca nu am citit Biblia.
Nu am avut timpul necesar sa stau sa o citesc, sa o inteleg si sa (imi permit sa) ma intreb.
Dumnezeu exista.
Isus exista.
Duhul Sfant exista.
Si atunci, (daca sunt in jurul nostru,) daca "ne privesc", ne iarta, ne indruma, etc; daca putem sa consideram faptul ca tot ce exista este creatia lui Dumnezeu si tot ce se fece este munca Sa, atunci.....daca Dumnezeu este in tot ce ne inconjoara, atunci, de exemplu, de ce sa ne inchinam la icoane si sa nu credem ca Dumnezeu este si in copacul care il vezi pe marginea drumului sau in padure...si vrei sa il tai. Nu ma voi inchina unui copac. Dar il pot respecta ca fiind creatia lui Dumnezeu, adica parte din El.
Ma pot minuna si considera creatia lui Dumnezeu un apus de soare sau un rasarit minunat. Sau o furtuna.
Si as putea spune, sau nu: Doamne, Tu esti in tot ce vad, in ceea ce este natura din jurul meu, si ma inchin Tie si creatiei tale?

1 comentarii:

Alin spunea...

Icoanele se vand bine, mai ales ca nu mai conteaza cine e in icoana, ci din ce e facuta, in lemn, din aur, argint, platina, daca esti credincios te poti ruga si la o icoana la un leu sau pur si simplu te rogi si atat , ca Dumnezeu exista, te aude si te ajuta, pana la urma urmei, misterioase sunt caile lui Dumnezeu.Mi se pare cea mai mare prostie sa vinzi icoane in MALL!!!!!Nu-l maresti pe Dumnezeu si nu-l slavesti daca umflii buzunarele unui preot sau unei "asociatii" , afiliate cu biserica.